Tu so vključeni številni dejavniki. Prvi in najpomembnejši je vaša stopnja motivacije in predanosti. Če »se trudite« prenehati kaditi ker vas je v to pregovoril vaš partner, dejansko vi sami niste motivirani, mar ne?

V tem primeru bi bil moj nasvet: enostavno prenehajte izgubljati čas in denar ter bodite odkriti sami do sebe. Stvar kot »truditi se prenehati« ne obstaja. Ali ste pripravljeni bit nekadilec, ali niste. Enako velja za skorajda vse ostalo. Če je vaša stopnja motivacije in predanosti VISOKA, boste najverjetneje dosegli rezultate takoj po prvi seansi ali zelo hitro. Če pa je vaša stopnja motivacije in predanosti spremembam nizka, boste lahko prenehali hoditi na hipnoterapije ali poslušati posnetke še davno pred doseženimi rezultati.

Ostali dejavniki, ki odločajo o vašem uspehu so – ali se počutite udobno in vaše spoštovanje do hipnoterapevta, s katerim sodelujete, kakor tudi rednost in pogostost vaših seans hipnoze. Hipnoza NI čarobna tabletka. Žal…

Na tej poti se boste morali potruditi tudi sami, v obliki udeleževanja hipnoterapije in dnevnega poslušanja vaših posnetkov samohipnoze. V kolikor pričakujete, da vas bodo »uspavali«, nato pa se boste zbudili in »si v življenju več ne boste želeli niti koščka čokolade«, boste po vsej verjetnosti razočarani. Šteje torej vaša motivacija in predanost vašemu cilju.